Lis
23
2018

Diplomka

Od dob mých studií se ledacos změnilo. Z první věty by se mohlo zdát, že jsem již v důchodovém věku a ohlížím se za svými profesními úspěchy. Ve skutečnosti zas tak dlouho od dokončení studia nemám, ale pracuji v oboru, který kráčí mílovými kroky a každý den vznikají nové technologie. Po škole jsem se trochu vzdálil od webů a webové analytiky ke všeobecné datové analytice. Proč se také zabývat pouze její podmnožinou a ochuzovat se o poznávání nových datasetů. Shodou okolností jsem se ale ve svém posledním projektu opět dostal ke zkoumání chování zákazníků na webu. Samozřejmě, že se tento obor posunul, ale k mému překvapení ne zas tolik. Rozhodl jsem si proto otevřít svou diplomku a oprášit si znalosti.

Vysvětlení jak vlastně funguje sledování návštěv na webu, ať už v Google Analytics či jiných nástrojích jako Facebook Pixel apod. nebo používání RFM analýzi je stále aktuální. Proto jsem se rozhodl práci Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu zveřejnit, třeba někomu pomůže. Přeji hezké čtení.

Leave a comment